Chì sò i Beneficii di a Rete Tessuta in Acciaio Inox?

U più ragiunate u valore di certi riti tessuta in u standard self-adattamentu di riti tessuta in acciaio inox, u megliu per riti tessuta in acciaio inox I-tipu, chì hè megliu cà a cunvenzione cumpleta di resistenza à a corrosione, resistenza à a temperatura alta è resistenza à l'anzianu.

Rete di filu d'acciaio inossidabile

L'adattabilità standard di e diverse superfici di maglia aduprate in a rete tessuta in acciaio inox hè a selezzione è u valore d'usu di u valore d'usu sceltu, chì hè un effettu di screening convenientu è adattabile per a selezzione di materiali basati nantu à i materiali.Pò fà una forma megliu.

Per differente cuntrollu numericu raghjone, a cunnessione di alta energia di e scorte.U livellu lentu di ogni tipu di rete richiede livelli numerichi ragiunate.Diversi culori ponu include l'adattabilità standard, è a luminosità di Keen è i parametri standard ponu furnisce standard di selezzione megliu.L'adattabilità cuntene diversi valori raghjone.

Qualchese tipu di standard di superficia di maglia tessuta in acciaio inox pò adattà à u valore di livellu hè u tipu currispondente à a forma standard di superficia alta pulita inclusa nantu à a superficia di u screnu di u screnu utilizendu a tecnica di screening di griglia, chì cuntene u valore di adattabilità di a rete tessuta. cuntattu cù e diverse norme.A superficia ùn pruduce micca difetti di terra per via di a lenta velocità di a maglia, è l'adattazione generale à u standard è a superficia di maglia tessuta in acciaio inox, a tecnulugia hè megliu, u vantaghju di u screening di u funziunamentu è a dispunibilità di a superficia di maglia longa adattabile. filtrazione.

Chì fattori sò ligati à a vita di serviziu di a rete tessuta in acciaio inox

1. Aduprate a cintura di rete in l'ambiente di macinazione:

L'usu di a rete tessuta in acciaio inox in un ambiente di macinazione pruvucarà una usura seria.Per assicurà a vita di serviziu di u cinturione di maglia, deve esse attentu à:

1) Quandu u cinturione di maglia hè espostu à u materiale abrasiu, u tipu di trasportatore adattatu deve esse sceltu;

2) Reduce a velocità di a catena quantu pussibule;

3) Per riduce a pressione di a cerniera composta da u pin è a manica di a cintura di rete, sceglite una cintura di rete più grande.

2. Attenzione deve esse pagata à l'usu di a temperatura ultra-alta chì supera i 400 ℃:

1) U calore generatu da a frizione di a cintura di maglia durante u travagliu.

2) Cinture di maglia ordinariu anu fragilità termica quandu travaglianu à alte temperature, è u listessu hè veru per i cinturini di maglia intrecciata in acciaio inox.

3) L'influenza di l'ambienti d'alta temperatura nantu à a lubricazione, i lubricanti di silicium, grafite è disulfuru di molibdenu anu una bona resistenza à u calore.

3. Quandu u cinturione di maglia hè esposta à materiali corrosivi, pruvucarà cunsiquenzi avversi:

In questu casu, i pezzi di cinturione di maglia diventeranu più diluenti è più sottili, risultatu in un usu acceleratu.Quandu u cinturione di maglia tessuta in acciaio inox cuntinueghja à travaglià in un ambiente àcitu o alcalino, i pezzi sperimentanu a corrosione di stress è a corrosione di forza di cristalli.Quandu si usanu cinture di maglia in ambienti corrosivi, duvemu prestu una grande attenzione à a selezzione di materiali di parti di cinture di maglia.


Tempu di post: Jul-15-2022